הסיבות מדוע מומלץ להקליט שיחות
עסקים, עובדים ואנשים פרטיים מקליטים את השיחות הטלפוניות המתקיימות בין העובדים, עם לקוחות, גורמי חוץ מעסיקים ועוד.
המגמה הזו מתנהלת כבר כמה שנים במקרה הצורך אנשים רבים חיפשו ומצאו את ההקלטה הרלוונטית והנושא פתר ברגע אחד מחלוקות שהיו עלולות להיגרר שנים ואף להגיע לבתי המשפט.
קיימות כמה וכמה אפשרויות טכניות לביצוע הקלטות באופן קבוע או לחילופין תוך שימוש באפליקציות שנועדו לכך. לאור הידע הרב שלנו נוכל להעניק לכם ליווי מקצועי כדי למצוא את הפתרון אשר נכון עבורכם.
הקלטת שיחות במקומות עבודה
בעסקים גדולים ובארגונים קיים צורך רוחבי להקליט שיחות כדי לעלות על בעיות מהותיות בתחום ניהול העסק, שירות לקוחות, תפעול העסק ויעילות עסקית. חלק מהשיחות מוקלטות לצרכי בקרה פנימית וארגונים אשר מנהליהם באמת מקשיבים לחלק מהשיחות או מקבלים דוחות מרוכזים או גרפים, מסיקים מכך את המסקנות הנדרשות ומבצעים שינויים משמעותיים בהתנהלות מול לקוחות וגורמים אחרים, כדי לשפר את רמת השירות והתדמית של העסק בעיני הציבור.
הקלטת השיחות מאפשרת לדרג הבכיר לרדת אל העם ולהבין נקודות שורשיות שלא הובנו לעומק ולכן לא נמצא להן פתרון עד עתה. כך הקלטת השיחות משפרת את יחסי האמון בין הלקוח לנותן השירות.
המעסיקים רואים שיפור נרחב ברמת הפרודוקטיביות של העובדים לנוכח העובדה שמתבצעות הקלטות ולכן זו סיבה נוספת להמשיך ולבצע אותה.
כדי לא לאבד נתונים חשובים המגמה היא להקליט שיחות ולאחסן את המידע בענן תוך שימוש בטכנולוגיות חדשניות הקיימות באופן מובנה במרכזיות החדשות והווירטואליות המותקנות במשרדים.
הקלטת שיחות אישיות
הצורך בהקלטת שיחות טלפוניות נובע בעיקר כדי לתעד שיחה אשר מסכמת נושאים מסוימים כמו סיכום על עלויות בפרויקט מסוים, סיכום דברים על אופן ההתנהלות בין ספקים, לקוחות, מנהלי פרויקטים וכו'. חשוב שהדברים יוקלטו כך שבמידת הצורך הם יישלפו מהענן והגורם המתעד יוכל להשמיע לקולגה את ההקלטה כדי שייזכר בסיכום שהושג בשיחה הקודמת.
סיכום דברים שאדם אומר לקרוב משפחתו או בן זוגו, דבר אשר קל בעתיד בכל מקרה של מחלוקת לשלוף זאת ולהשמיע את ההקלטה כך שהכול יהיה ברור וחד.
החוק לגבי הקלטות
יש הרבה בלבול סביב החוקיות של ההקלטה . האם מותרת בכל מצב? מה החוק אומר לגבי הקלטה של שיחה בלי ידיעת הצד השני?
החוק אומר כי מותר להקליט שיחה כל עוד האדם המקליט הוא צד לשיחה. לא חובה לדווח לצד השני כי הוא מוקלט .
מתי אסורה ההקלטה?
החוק אומר כי אסורה ההקלטה במידה והצד המקליט אינו צד לשיחה . במידה ובוצעה הקלטה מסוג זה , החוק מחשיב אותה כהאזנת סתר(ראה חוק האזנת סתר) והיא לא קבילה בבית המשפט .
תובעים ונתבעים בבית המשפט משתמשים הרבה פעמים בהוכחות המגיעות מהקלטות . כמו כן גם חברות ביטוח וחברות העוסקות במכירות עושות שימוש בהקלטות כהוכחה במידה והלקוח מכחיש את העסקה.
פנו אל המומחים שלנו שיציעו לכם את המכשירים המתאימים ביותר למטרות ההקלטה שלכם וקבלו ייעוץ לגבי החוקיות במקרה שלכם .